marți, 7 martie 2017

Sfantul Iosif - ziua a VII-a

Lăudat să fie Isus!
Astăzi îi vom cere Sfântului nostru Patron să ne dăruiască  să avem o "inimă de copil" ... O inimă care este bucuroasă, încrezătoare și care se știe protejată de Cineva care este mai mare decât ea, pentru că o cunoaște, are grijă  întotdeauna de ea și îi va da tot ceea ce are nevoie pentru a trăi.
Să ne rugăm împreună această rugăciune:
Rugăciunea de abandonare
Tatăl meu, Mă abandonez ţie, Fă din mine ceea ce-ţi va plăcea. Orice ai face din mine îţi mulţumesc. Sunt gata pentru orice, accept totul, pentru ca voia Ta să se facă în mine, în toate făpturile.
Nu doresc nimic altceva Dumnezeul meu. Îmi încredinţez sufletul în mâinile tale Ţi-l dăruiesc, o Dumnezeul meu, cu toată iubirea inimii mele, pentru că Te iubesc, şi pentru că aceasta îmi este o nevoie a iubirii de a mă dărui, de a mă încredinţa mâinilor Tale, fără măsură, cu o încredere infinită, căci Tu eşti Tatăl meu.. Amin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu